Biciklitúra Észak-Walesben

Biciklitúra Észak-Walesben - PWSDesign

Sokáig nem frissült a blog, de ennek szerencsére igen kellemes oka volt: egyhetes biciklitúra Észak Walesben. A túráról készült képeket kisebb sorozatokra osztva raktam fel.

Conwy — Betws-y-Coed

Conwyba vonattal érkeztünk Manchestrerből, csak ott szálltunk biciklire. Az uticél Aberdaron kicsi települése a Llyn félsziget keleti csücskében. 25-30km tettünk meg naponta kisebb-nagyobb gyönyörű dombokon keresztül ami – a 10-12 kilós cuccal amit fejenként cipeltünk – pont az a távolság, ami még viszonylag könnyedén megtehető.

Betws-y-Coed — Criccieth

Betws-y-Coedben töltött éjszaka után kéttévált a csapat, kedvesem és én maradtunk még egy napot, a társaság másik része nekivágott Snowden hegyeinek. A fenti keskeny nyomtávú vasút gőzmozdonyait Porthmadogban fotóztam. Cricciethben táboroztunk le újra, másnap indultunk Aberdaren felé.

Criccieth — Aberdaron

Mi érkeztünk meg elsőként Aberdarenbe, és egy birkalegelőn “kialakított” kempingben vertünk sátrat. A hely gyönyörű, bár a fák már kissé gyéren borítják a környéket a pusztuló magasparton. Birkalegelők mindenütt. Egy a ma is működő kávézó 1300 körül épült, az Írországba tartó zarándokok itt kérhettek utoljára meleg ételt, mielőtt tengerre szálltak. A fenti képen a település temploma és temetője.

Whistling Sands Beach

Mielőtt megérkezett volna a csapat másik fele, kedvesemmel a Fütyülő Homok Parton néztünk körül. Igazán védett kis öblöcske, gazdag élővilággal, és egy kávézóval. Habár amit ott kávéként csúfolnak ráadásként meg drága is, legalább felmelegít a folyamatos szélfúvásban.

Aberdaron

Újra egyesült a csapat, megérkezett a szülinapos is, a fenti kép a tengerparton rakott tábortűznél készült. A tűzrakás előtt a parthoz legközelebbi hotel éttermében melegítettünk.

Aberdaron — Abersoch

Mivel a túra egyik célja az volt, hogy a szülinapos ott ünnepelhessen, ahol gyerekkorában a szüleivel nyaralt, a egy pihenőnap után visszaindulunk Mancheter felé. Az utolsó állomás amit még biciklivel kerestünk fel, Abersoch városa. A fenti képen traktorral húznak ki egy hajót a partra. Nem csak a partra, de a hajók számára épített tankolóállomásra, és a környék dombtetőin(!) található kempingekbe is így jutottak el egyesek…

Felin-y-uchaf

Abersoch felé biciklizve találtuk meg ezt a helyet, amiről még Aberdarenben hallottunk. A fenti képen egy hagyományos stílusban épült walesi körház, félig a földbe építve.

További infó a projektről itt: http://www.felinuchaf.org/

A bejegyzés kategóriája: Fotók
Kiemelt szavak: .
Közvetlen link.

Elnézést, a hozzászólás ezen a részen nem engedélyezett.